Annullere Tipping og Oddsbomben

Tipping og Oddsbomben kan annulleres frem til innleveringsfrist samme dag som de er registrert i Norsk Tippings sentrale dataanlegg, på de vilkår som fremgår nedenfor.

Spill levert på mobil eller via nettsiden
Ved annullering av spill som er levert på mobil eller nettsidene våre må du ta kontakt med kundeservice innenfor åpningstidene våre og oppgi tilstrekkelig informasjon om spillet du ønsker å annullere. Ha gjerne kvitteringsnummer klart når du tar kontakt – dette finner du på spillkvitteringen inne på Mine spill.
 

Kundeservice har ikke anledning til å annullere dersom: 

  • Innleveringsfristen er utløpt
  • Annulleringen ikke lar seg registrere i Norsk Tipping sentrale dataanlegg
  • Kundeservice ikke har teknisk tilgang til nødvendige systemer
  • Spilleren eller spillet ikke kan identifiseres på tilstrekkelig måte
  • Det har gått mer enn 15 minutter etter at spillelagets andeler er registrert i Norsk Tippings datasystemer – spill kan kun annulleres av lagleder og runden må ikke være avsluttet

Når annulleringen er gjennomført er ikke spillkvitteringen lenger gyldig og pengene tilbakeføres til spillerkontoen din.


Spill levert hos kommisjonær
Du kan annullere spill som er kjøpt i butikk eller kiosk dersom følgende krav oppfylles:

  • Spill kan kun annulleres samme dag som det ble kjøpt. (Dersom du venter til neste dag eller lenger, får du ikke annullert spillet.)
  • Du kan kun annullere spillet i den butikken eller kiosken du kjøpte det.
  • Du må ha med kvitteringen for spillet for å kunne annullere det.

Butikken eller kiosken vil hjelpe deg å annullere ditt spill dersom annulleringskriteriene er oppfylt. 

Butikken eller kiosken har ikke anledning til å annullere dersom:

  • Innleveringsfristen er utløpt
  • Annulleringen ikke lar seg registrere i Norsk Tipping sentrale dataanlegg
  • Spilleren eller spillet ikke kan identifiseres på tilstrekkelig måte
  • Hvis det er spill på faste odds og andeler i andelslag hvor det har gått mer enn 15 minutter etter spillet er registrert

Butikken og kiosken kan også ta kontakt med kundeservice for hjelp, dersom det blir problemer med annulleringen.

Når annulleringen er gjennomført er ikke spillkvitteringen lenger gyldig og du vil få tilbake pengene for spillet. 

Chat med oss eller ring vår kundeservice